Samsung se descurcă de minune, iar telefoanele sale se vând ca pâinea caldă, în timp ce Huawei pierde teren, din cauza tensiunilor dintre China și SUA. 

Gigantul coreean a vândut cu 21% mai multe smartphone-uri în Europa Centrală și de Est în al doilea trimestru al anului față de perioada similară de anul trecut și cu 8% mai mult față de trimestrul anterior, potrivit unei cercetări realizate de Counterpoint Research. 

Așadar, Samsung a ajuns la o cotă de piață de 40% în trimestrul doi al 2019, un plus de 7% față de aceeași perioadă din 2018. Principalul motiv pentru care Samsung a avut un asemenea succes în Europa este seria de smartphone-uri Galaxy A, ce s-a vândut foarte bine. De fapt, 70% din vânzările de smartphone-uri Samsung au fost din seria Galaxy A. 

În tot acest timp, Huawei a pierdut cotă de piață și a ajuns la 20% de la 26% cât avea în primul trimestru al anului. Pe locul trei se află Xiaomi cu o cotă de 11%, urmat de Apple cu 6% și de Nokia cu 2%. Cu toate acestea, Samsung nu ar trebui să se relaxeze, iar analiștii spun că firmele chinezești au strategii de marketing agresive și ar putea continua să câștige cotă de piață.

Share articol: