Anunțul a fost făcut de Mark Zuckerberg la conferința anuală organizată în Statele Unite.

În timpul conferinței, Mark Zuckerberg a dezvăluit planurile referitoare la cataloagele de produse, o funcție care le va permite oamenilor să vadă direct în aplicație ce produse ale brandurilor pe care le urmăresc sunt disponibile.

Potrivit companiei, această schimbare va avea un mare impact asupra micilor întreprinzători și a firmelor de dimensiuni mai reduse, care vor putea să interacționeze ușor cu publicul lor, prin intermediul platformei. „Cu ajutorul cataloagelor, afaceriștii își pot expune produsele, iar utilizatorii îi pot descoperi mai ușor”, a transmis Facebook printr-un comunicat de presă.

Aplicația WhatsApp Business a fost lansată în ianuarie 2018, iar Zuckerberg susține că în luna aprilie a aceluiași an ajunsese deja la 3 milioane de utilizatori, scriu cei de la Digital Information World.

Facebook a anunțat și planuri pentru lansarea unui kit de software development prin care să integreze autentificarea pe WhasApp în cuprinsul Account Kit. Acest lucru le va permite oamenilor să se înregistreze sau să se conecteze folosind doar numărul de telefon sau adresa de e-mail, fără să fie nevoie de parolă.

În plus, WhatsApp Portal le permite utilizatorilor să efectueze apeluri criptate prin intermediul aplicației, iar acum dezvoltatorii se gândesc la un sistem direct de plată, de la o persoană la alta, după un feedback pozitiv din partea a milioane de clienți din India.

Facebook actualizează frecvent aplicația și propune mereu noi funcții pentru WhatsApp. Anul trecut, de exemplu, gigantul a lansat Business API, ceea ce le permite proprietarilor de afaceri să trimită clienților mesaje automate – precum remindere, informații privind livrarea, prețurile biletelor la diverse evenimente, etc.

De asemenea, reprezentanții WhatsApp afirmă că au luat măsuri pentru a combate dezinformarea înainte de alegerile naționale din India, cea mai mare piață a Facebook, cu peste 200 de milioane de useri.

Astfel, aplicația blochează conturile care răspândesc informații false ori mesaje și îndemnuri ilegale, iar compania susține că suspendă aproximativ două milioane de astfel de profiluri în fiecare lună.

Mark Zuckerberg a cumpărat WhatsApp în februarie 2014 și a plătit pe ea 19 miliarde de dolari. În timp, aplicația a căpătat o popularitate imensă și a acumulat 1,5 miliarde de utilizatori, depășind chiar și Facebook ce în acest moment are 1,3 miliarde de useri.

 

Share articol: